chara


günlerdir düşünüyorum,
benim
senin, benim olan adını.
benim için olan adını..
defalarca yıldızlardan konuştuk
senin adın yıldızlardan biri olmalı,
bakacağım.
hayatım ne kadar varsa
günlerim..

sana bir yıldız ismi bulacağım.

yoksa da
ben koyacağım.
senin benim olan adını,
benim için olan adını.



chara..     ''beta canum venaticorum''

bir kuzey yıldızı için ne güzel bir isim.
kuzey ilk baharlarının tüm cennetlerini saklayan..  JIM KALER  ‘’ yıldızlara dönüş ‘’

  


kış rüzgarları, kuzeyden haber getirdi bu gece.

mavi sevdasından tutuşurken..
lacivert küçük ışıkçıklar serpti gökyüzüne.

mucize rüyalarım ve ben
tüm tepelerim, deniz kenarlarım,
birer yıldız olmak istedik.

notalar, mısralar; boncuk boncuk
bahçemdeler..

mucize rüyalarıma yatacağım.

kış rüzgarları kuzeyden haber getirdi bu gece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler. Yorumunuz en kısa sürede yayınlacaktır.